Comenzile pot fi plasate atat folosind platforma noastra de eCommerce, cat si telefonic sau prin mesaj pe WhatsApp, Facebook sau Chat.
Pasii de urmat pentru a plasa o comanda direct pe site sunt:
- Adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi (alege marimea dorita, culoare si cantitatea)
- Apasa butonul “Finalizare”
- Introdu detaliile de facturare si adresa de livrare
- Alege metoda de plata
- Bifeaza casuta prin care esti de acord cu Termenii si conditiile Croft.ro
- Folosind butonul “Plaseaza Comanda” procesul va fi finalizat si vei primi un email cu rezumatul comenzii tale.
Ce informatii trebuie sa introduc la plasarea unui comenzi?
In procesul de plasare a unei comenzi va trebui sa introduci detaliile necesare pentru facturarea si livrarea acesteia: Nume si prenume, Adresa de facturare/livrare, numarul de telefon pentru contact, adresa de email si datele companiei, in cazul in care doriti ca facturarea sa se faca pe persoana juridica.
Cum pot plati pentru comanda mea?
Metodele de plata pentru comenzile plasate pe site-ul nostru sunt:
- Ramburs – Plata produselor se face in lei, in momentul livrarii. Suma trebuie platita catre curier, integral. Eliberarea chitantei se face de catre angajatul firmei de curierat.
- Plata cu cardul – Vei fi redirectionat catre platforma securizata de plata online a Bancii Transilvania.Ai siguranta maxima – iPay foloseste tehnologia 3D Secure, promovata de Organizatiile Internationale de Carduri Visa si MasterCard pentru a minimiza riscul de fraude din comertul pe Internet.
- Ordin de plata – Plata produselor se poate face prin Ordin de plata, pe baza facturii proforme pe care o priemsti de la noi, in momentul plasarii comenzii. Livrarea produselor se va face doar dupa confirmarea platii in contul specificat pe factura proforma.
Cum procedez daca plata cu cardul nu imi este acceptata?
In acest caz, te rugam sa incerci sa faci din nou plata dupa cateva minute. Daca in continuare plata nu este acceptata, te rugam sa verifici daca ai suficiente fonduri in cont.
In cazul in care problema persista, te rugam sa ne trimiti un email la contact@croft.ro in care sa ne sesizezi problema intampinata.
Comanda ta poate fi procesata manual, putand fi schimbata modalitatea de plata.
In cat timp imi ajunge comada?
Termenul standard de livrare este de maxim 10 zile pentru produsele aflate in stocul furnizorului si de 48 de ore pentru produsele aflate in depozitul nostru.
Care este costul transportului?
Costul transportului este de 20 lei si va fi suportat de catre cumparator.
Pentru comenzile de peste 500 lei transportul este gratuit. Totalul comenzii trebuie sa fie de minim 500 de lei dupa aplicarea oricaror reduceri sau cupoane active la momentul plasarii comezii.
Cum pot sa schimb adresa de livrare?
Adresa de livrare poate fi modificata din contul tau.
Este necesar sa te autentifici pe site-ul www.croft.ro. La sectiunea “Contul meu” care se regaseste langa cosul de cumparaturi, vei avea un meniu in care se regaseste campul “Adrese”. De aici poti modifica atat adresa de facturare cat si cea de livrare.
In cazul in care ai ales sa nu creezi un cont la plasarea comenzii, ne poti contacta telefonic sau prin email la contact@croft.ro pentru a solicita aceasta modificare
Se pot returna produsele comandate?
Produsele achizitionate de pe site-ul www.croft.ro pot fi returnate in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului.
Costul de transport va fi suportat de cumparator.
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ati primit, nepurtate, fara pete sau rupturi si insotit de toate accesoriile/cadourile cu care au fost livrat. Daca ati achizitionat mai multe produse de acelasi fel , asigurati-va ca doar unul dintre ele este desigilat. Returul celorlalte produse identice se accepta doar daca sunt sigilate.
Produsele personalizate nu poti fi returnate. Prin personalizare se intelege iscriptionarea elementelor grafice, inclusiv numere pentru echipamente de joc sau logo-uri.
Cum procedez in cazul in care doresc sa schimb marimea unui produs?
In cazul in care unul sau mai multe produse nu iti sunt bune, acestea pot fi returnate cu conditia ca eticheta sa fie intacta, iar produsul sa nu prezinte urme de purtare.
Noi iti vom trimite marimea potrivita dupa ce produsele returnate ajung inapoi in depozitul nostru.
Costul de expediere a produselor care nu iti sunt bune va fi suportat de tine, iar costul transportului noilor produse va fi suportat de catre Croft.ro
Daca doresti anularea comenzii, te rugam sa faci acest lucru cat mai rapid. In cazul in care produsele ti-au fost deja trimise catre adresa de livrare, va trebui sa le returnezi, fiind nevoie sa suporti costul de transport al returului.
Anularea comenzii se poate face atat din contul tau, cat si telefonic, prin email sau orice alt canal de comunicare pe care ti-l punem la dispozitie.